Favorit låtarna just nu:*

Denna låten är gryyym. Limfao och Justin Bieber tillsammans?!
Trodde aldrig jag skulle jag säga det här, men det låter riktigt braa?
OMG!!
Jag älskar den här låten ?!
Han är helt jäkla grymt utvecklad och jätte bra på att sjunga OMG
Jag älskar haaan!!
Tycker också Nicki Minaj har blivit jätte bra!
Och älskar denna låten "Super bass".
Och såklart min älsklings låt:*
Även fast den är lite gammal så älskar jag den!
Jag får bara lust att hoppa runt i hela huset för jag älskar den så mycket och jag vill bara att hela världen ska dansa med mig?
Haha jag vet jag är lite knäpp?
..
Denna är också gammal men har fastnat för den just för att jag ocgh Frida sjöng den på talangjakten..
Är det bara jag som är lite efter?
Men den här låten har jag inte hört?
Fick höra den för första gången för några veckor sedan.
Men tycker den är grymt bra i alla fall..
Haha i början tyckte jag denna låt var helt värdelös men sen så lyssnade jag lite på den och då lixom började jag gilla den .
Kan inte säga något mera än att den låten är för bäst..
Haha lite Random inlägg?
Jaja men vi hörs i morgon.
Pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0