Nu startar jag upp bloggen igen!

Nu har jag tänkt tänkt och tänkt.
Och har entligen bestämt mig.
Jag ska starta upp bloggen göra mera videoinlägg och se om bloggen går uppåt.
Om den går nerråt eller resultatet inte förändras så blir det tyvär så att jag lägger ner bloggen.
Men jag ska prova och se om det ger resultat.
Men i dag har det varit en helt okej dag faktikst.
Jag åkte till Moa vid typ 11 , sen åkte vi lite moppe och sånt.
Bilden tagen från goggle.se
Och nu sitter jag och lyssnar på
Men en sak jag inte gillar är att mina högtalare är lite konstiga..
Men på påsklovet ska jag i alla fall kolla på en film som jag faktikst aldrig sett
Antingen på bio i 3D eller bara hemma i soffan med en skål chips.
Men jag tror inte den är min typ av film jag gillar typ skräck och komedier..
Men jag ska nog också till gustavsvik om jag hittar någon att gå med, men jag är sjukt taggad till det.
Men nu ska jag gå in på något helt annat?
Jag har säkert berättat att i sommar eller typ sent i vår efter skolavslutningen, så ska jag till Lettland.
Jag är grymt taggad , det kommer bli jätte kul att se hur alla andra har det.
Men nu byter vi ämne igen tycker jag.
Jag håller ju på att spara pengar , jag har ju en one piece men jag har börjat tröttna på den och vill ha en ziperall istället.
Men jag tror jag ska sälja den min one piece alltså den är rosa.
Men istället ska jag köpa en  sån hääär:
Den kostar 549:- på wear it .
Men nu ska jag göra lite tidsinställningar, men vi hörs senare .
Uppdaterar LOVAR!!
Men vi hörs senare ha det bra alla och ha en Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0