Never say never.

Nu har det varit "mycket" ett tag men sist jag bloggade så skrev jag att jag skulle ha avslutning på kvällen och sen sova med några.
Det vart en jätte lyckad kväll i alla fall.
Jag är grymt nöjd med början på mitt sommarlov.
Men i går (torsdag) så städade vi typ bara sen åkte jag och Moa hem till henne och var där en stund.
och i dag så ska jag städa mitt rum för min släkt kommer imorgon och ska fira min födelsedag på söndag.
Älska liiivet.
Men nu tycker jag att min blogg börjar handla om samma saker?
Jag skriver bara vad jag har gjort under veckan.
Men jag vill ha något annat att skriva om så kom gärna med förslag.
Jag tänker kanske börja skriva om det här med kaniner?
Kaninhoppning?
Skötsel?
Tävling?
Avel?
men kom med förslag i alla fall.
Men en till sak jag vill göra är att byta header!
Någon som skulle kunna tänka sig att göra en?
Puss babes:*

Jag bjuder på sommarbilden på mig och Moa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0