Hemma efter en grym daag!

Cha cha bloggen nu är jag hemma efter en grym daag.
Och taggar en gryyym helg!
I dag har jag varit i skolan.
Efter skolan hängde jag med Frida hem och vi chillade lite.
Efter det åkte vi på handbollssträning.
Det gick grymt bra i dag jag är riktigt nööjd över mig själv.
Men en annan sak   var att det var jätte tråkigt att stå kant när vi körde match mot killarna.
Det sög inga passningar ingenting.
Men i morrn ska jag till skolan , efter skolan ska jag med Frida hem och sen så ska vi på the rock.
Efter the rock ska vi hem till Frida igen för jag ska sova där.
Sen på lördag ska vi upp tidigt för vi har hanbollssmatch.
Sen precis när jag kommit hem efter det så ska jag med kyrkan till Gustavsvik.
Det kommer bli en jobbig helg men det går nog bra.
Nu har jag precis ätit nuddlar med kyckling smak .. AS GOOTT!
Men nu ska jag gå och städa rummet men jag bloggar lite mera sen innan jag går och lägger mig.
Pusshej:*
image description
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0