Hemma nuuue

Cha cha bloggen.
Nu sitter jag och lyssnar på
Och nyss har jag kollat på:
Alltså "Djungelns Drottning"
På : http://www.kanal5play.se/
Jag rekomenderar det programmet till alla er där ute.
Jag kollar mest på det för att världens bästa bloggerska är med och deltar.
http://caty.nu/
Hon är grymt duktig på att blogga och jag rekomenderar hennes blogg starkt!
Men i dag har jag varit i skolan och det har varit en vanlig skoldag.
Efter det så tog jag bussen hem.
Har kollat lite på tv och grejat lite.
Ska pyssla om kaninerna senare och fixa lite.
Ska också handla för att Emma ska sova hos mig i morrn.
Fast först ska vi gå på
Efter det ska vi ha mys kväll och bara chilla runt lite.
Men nu ska  jag gå och städa.
Som är grymt tråkigt.
Men ändå.
Bloggar mera ikväll.
Då ska jag sätta mig och verkligen lägga ner mera tid på bloggen.
Men vi hörs sen .
Pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0