Lite goda råd:)

Cha cha bloggen.
nu tänkte jag komma med lite råd,
För er som springer eller tränar .
1. Kör i eran egen takt .
2. Sätt upp mål.
3. Drick före under och efter träning.
4. Stretcha efter träning.
5. Tänj före träning.
6. Träna flera gånger i veckan för bra hälsa och bra kondition!.
7. Ha gärna med er någon som kan springa eller träna med er , för då blir träningen roligare för både dig och personen du springer med.
8. Ha bra skor, så ni inte får ont i fötterna!.
9. Gå när du inte orkar springa längre.
10. Om ni nu ska dricka typ någon sportdryck eller så drick Maxim!
11. Är bra så mår du bra.
12. Bananer och kexchoklad är bra när man tränar





Det var ungefär dö jag hade och säga.
Jag tänker på allt det här när jag tränar.
Vi hörs senare ,
Pusshej:*




Bjuder la på bilden.


Kommentarer
Postat av: -

Gör du allt det där?

2012-03-18 @ 10:29:50
Postat av: Annie

Ja tänk för att jag gör det?

2012-03-22 @ 20:35:37
URL: http://livetsomungdom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste ha bra kondition

2012-03-29 @ 16:13:44
Postat av: Annie

Jag har bra kondition ?

Jag spelar handboll två gånger i veckan match varje helg och springer varje dag..

2012-03-29 @ 20:24:04
URL: http://livetsomungdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0