Åhhh vilken grym dag!:*

Den här dagen har varit grymt bra även fast den inte blev som planerat.
Jag vakna typ halv sju imorse och kunde verkligen inte somna om, men sen somnade jag vid sju och sov till halv åtta, men sen så gick jag upp och åt frukost och kollade på New moon.
Har jag berättat vad jag har Börjat med?
Då ska jag berätta , det är så att jag har ju aldrig sett twilight filmerna , men nu har jag börjat kolla på dom, och nu är jag på New moon. Kanske bara är jag som äe lite efter;)
Men efter det så försökte jag få tag på Emma men hon svarade inte , så Malin skrev till mig på fb och frågade om jag ville komma till Oden och gå på marken en stund med henne.
Och sen när jag var i oden med Malin så kollade vi runt först, men sen gick vi och åt på kiosken.
Efter det så träffade vi matilda som Också skulle gå med oss.
Och sen så gick vi bara runt och chilla lite.
Jag köpte inte så mycket grejer där för att det fanns inte så mycket roligt.
Men jag köpte i alla fall ett par glasögon och ett skal., som ja är fett nöjd med!:)
Men efter marknaden tog jag en buss hem , och när jag kom hem kollade jag lite på tv och åt mat.
Sen kom mamma hem och då åkte vi ner till marknaden igen för att kolla lite.
Sen när vi kom hem så hämtade jag min cykel och cykla runt lite och bara chilla.
Sen så har jag inte gjort så mycket.
Men nu ligger jag i sängen och bloggar och ska kolla på film.
Puss babes:*
Bjuder på bilden på mig:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0