Grym dag!

Idag har det varit en grym dag!
I skolan så var det som vanligt, men efter lunch så storstädade vi klassrummet, och sen var det brännboll 6:B mot 5:B och 6:B vann såklart.
Men efter skolan så åkte jag och Michelle till Marieberg , där tittade vi lite , och jag hittade en avslutnings klänning.
Men jag har inte köpt den en men jag ska nog.
Tog bilder på den men tänker inte lägga upp dom för att den ska vara hemlig till avslutningen.
när jag kom hem åkte jag och red med Sara.
Det var verkligen grymt kul och jag fick lära mig väldigt mycket om western som jag inte visste.
Ska dit på måndag nästa vecka också.
Åhhh jag längtar för det är ju så grymt kul.
Tack alla som gjorde min dag.
Älskar er<3
Puss babes:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0