Laaaaaaaaaaan:**

Nu sitter jag i mörkret med bästavän och lanar.
I går så var det en artfylld dag.
Efter skolan så åkte jag hem och åt sen cyklade jag till Fia och vi gick ut med hennes hundar , efter det så chillade ci typ bara och sen så åkte vi och kollade på en konsert.
Det var ganska kul , men drag var det i alla fall.
Efter onserten cyklade vi hem och red.
Det var verkligen grymt kul.
Vi red en lång sväng och pratade väldigt mycket.
Efter det var klockan typ 10.
Men kul var det och vi skrattade i alla fall jäkligt mycket.
Men i dag har det också varit en grym daaag.
Jag gick upp typ 10 , och sen kom Moa och hennes Mamma och hämta mig och så åkte Moa och jag till Marieberg.
Kan berätta senare vad vi köpte.
Men det var i alla fall grymt kul , när vi kom hem så chilla vi runt och sen åkte vi till Ying och fixade ögonbrynnen, vart faktikst as nöjd och hon var grymt duktig.
Men nu ska jag fortsätta och lana.
Puss babes:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0